הסרת קעקועים המלצות

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר לייעוץ או חייגו

הסרת קעקועים המלצותהמחשבה על הסרת קעקוע יכולה להיות מרתיעה, אבל אם ניגש לתהליך בצורה נכונה התהליך לא חייב להיות כזה. תהליך הסרת קעקועים הוא מגוון, יש שיטות שונות עליהן נמליץ (או שלא), נכיר את התהליך ואת זמן ההחלמה. קעקוע הוא דבר אישי, אך לפעמים עם הזמן אנחנו גדלים והמחשבות שלנו משתנות. כאן תקבלו כל מה שאתם צריכים על הסרת קעקועים המלצות כלליות, על שיטות, מה לעשות לפני הטיפול ואחריו.

 

הסרת קעקועים המלצות – מה השיטה היעילה ביותר?

כיום יש שלוש שיטות עיקריות להסרת קעקועים: הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים ע"י ניתוח כירורגי להסרת אזור הקעקוע ותפירת העור מחדש והשיטה האחרונה היא שיוף שכבות העליונות של העור. השיטה המומלצת והמוכרת ביותר היא באמצעות הסרה בלייזר. בשיטה זו אנחנו משלבים טכנולוגיה ואת המערכת הביולוגית שלנו. הלייזר מפרק את חלקיקי הדיו לקטנים ותאי הדם הלבנים שלנו מעבירים את "הפסולת" לכבד ומחוץ לגוף. הסרת קעקועים בלייזר היא שיטה שדורשת מספר טיפולים כאשר מדובר על קעקוע בינוני עד גדול. בין טיפול לטיפול יש המתנה של כחודש וחצי עד חודשיים לשיקום העור. כיום יש שיטה נוספת של הסרת קעקועים בלייזר ביום אחד הנקראת R20 והיא מתאימה יותר לקעקועים קטנים. שיטת השיוף היא מאוד מיושנת וכמעט ולא נראה אותה יותר כיוון שהיא מצלקת ופוגעת בעור פגיעה קשה. ניתוח כירורגי לצורך הסרת קעקועים מתאים בעיקר לקעקועים קטנים ויש לקחת בחשבון שגם כאן תישאר צלקת.  

הסרת קעקועים המלצות - איך לייעל את התהליךהסרת קעקועים המלצות – איך לייעל את התהליך?

יש מספר דברים שמהם אתם צריכים להימנע או לעשות כדי להפוך את התהליך של הסרת קעקוע בלייזר ליעיל יותר:

  • חשיפה לשמש – ברגע שאתם נחשפים לשמש עולה רמת המלנין בעור. בעת התהליך מומלץ מאוד שלא יהיה מלנין גבוה בעור מכיוון שלקרני הלייזר יהיה קשה יותר לשבור את פיגמנט הדיו. מומלץ שלא לחשוף את האזור המטופל לשמש. 
  • פעילות גופנית – אין צורך בפעילות גופנית בעצימות גבוהה, אלא פעילות גופנית בסיסית שתפקידה לשפר את זרימת הדם בגוף שלנו – דבר שמועיל ומזרז את התהליך.
  • חוסר שינה – שינה בסיסית תתרום לתהליך – לפחות 7 שעות בלילה. מומלץ גם לשמור על לוחות זמנים קבועים לשינה והתעוררות. שינה של כ-7 שעות תורמת למערכת החיסונית שלנו ובכך ליעילות התהליך.
  • מים – שתיית מים מרובה יכולה להאיץ את התהליך על ידי הגברת תפקוד הכליות (לשטוף החוצה רעלים כמו דיו), ייצור לימפה שמובילה את תאי הדם הלבנים דרך הגוף ומאפשרת להם להסיר רעלים מהדם וכמו כן, מים תורמים לשמירה על לחות מתאימה בעור.
  • עישון – הימנעו מעישון במהלך התהליך. עישון פוגע במערכת החיסונית ובכך מאט את תהליך החלמת העור. על פי מחקר שנערך בין מטופלים להסרת קעקוע בלייזר, יש הבדל בין הסרת קעקוע למעשנים ולא מעשנים. בעוד שלאדם מעשן לקח 8 טיפולים להסרת קעקוע, לאדם שאינו מעשן הספיקו 6  טיפולים עבור קעקוע באותו סדר גודל.
  • הוראות המטפל – יש להקשיב להוראות הרופא המטפל לגבי שינוי השגרה בימים שלאחר הסרת הקעקוע. יש לשמור על העור שלנו כדי לזרז את תהליך הריפוי. לכן, חשוב להימנע מכל דבר אשר עשוי לגרות את העור, החל מלבוש ועד בושם. הימנעו משחייה, סאונות, גירוד האזור המטופל וכד'.
  • טווח – חשוב מאוד לשמור על הזמנים שיש בין כל סשן. המפגשים חייבים להיות קבועים ואם פעם אחת תמתינו שלושה חודשים במקום חודש וחצי בין טיפול לטיפול, אתם עלולים לפגוע בתהליך.

 

הסרת קעקועים המלצות – יום הטיפול

כאשר אתם מגיעים למפגש ייעוץ והחלטתם להתחיל בתהליך, אתם תקבלו הוראות מדויקות לגבי ההתנהלות ביום הטיפול. יש למרוח משחת אלחוש כ-40 דקות לפני הטיפול באופן עצמאי או על ידי הרופא המטפל. שימו לב על מה אתם חותמים עם תחילת התהליך, הצהרת בריאות, הסכמה לטיפול וכו'. פגישת הייעוץ נועדה כדי לשאול את כל השאלות, כל דבר שאתם לא מבינים. תוכלו לברר את סיכויי ההצלחה בהתאם לסוג הקעקוע שלכם. חשוב להדגיש שסיכויי ההצלחה הם אף פעם 100%, מי שאומר זאת טועה. לכל גוף יש את המערכת החיסונית שלו, לכל קעקוע יש את החסרונות שלו מבחינת התהליך בלייזר (צבע, עיטורים, גיל). תשאלו את כל השאלות, בקשו לראות תוצאות של מטופלים אחרים ורק לאחר מכן התחילו בתהליך.

ניהול ציפיות

עבור הסרת קעקועים המלצות רבות, מה לעשות ומה לא, איך להתנהל ביום הטיפול ועוד. ההמלצה החשובה ביום עבורנו היא דווקא ניהול ציפיות – תדעו מול מה אתם עומדים. הסרת קעקועים בלייזר יכול להיות תהליך מתסכל מאוד, מדובר על תהליך שלעיתים אורך כמעט שנה (בהתאם למורכבות הקעקוע להסרה). אתם חייבים להכיר את התהליך אותו אתם עומדים לעבור לפני שאתם מתייאשים באמצע הדרך. התוצאות בכל טיפול משתפרות, אבל כדי להגיע למחיקה אבסולוטית של הקעקוע אתם חייבים להמתין בסבלנות. 

 

הסרת קעקועים המלצות – תשלום עבור חבילה או טיפול?

הסרת קעקועים בלייזר יכולה להיות טיפול חד פעמי להסרה מוחלטת של הקעקוע או תחת סדרת טיפולים שנקבעים מראש. כאשר הסרת הקעקוע היא מורכבת בשל קעקוע בצבעים בהירים, עיטורים או קעקוע שנפרש על גבי שטח רחב, יש לבחור בסדרת טיפולים עד להשלמת התהליך. האפשרות היא האם לבחור בחבילה שעליה נשלם מראש או בכל טיפול נשלם את המחיר הקבוע. המחיר של טיפול יכול לנוע בין 200 ש"ח ועד כ-1,900 ש"ח לטיפול (בהתאם למורכבות הקעקוע כמצוין למעלה) ולכן, עדיף בעינינו לבחור בחבילה הכוללת סדרת טיפולים על להשלמת התהליך במלואו. את המחיר הכולל תקבלו כבר בפגישת הייעוץ. 

Picture of עמוס משולם הסרת קעקועים
עמוס משולם הסרת קעקועים

עמוס משולם, מסיר קעקועים ומקעקע ותיק עם ניסיון עשיר בתחום והיסטוריה עשירה של לקוחות מרוצים ושלל הצלחות שונות. אנו במרכז הסרת הקעקועים מזמינים אתכם להיות שלמים עם הקעקועים שלכם

התקשרו עכשיו!