הסרת קעקוע ללא כאבאם יצא לכם להיות בסיטואציה שבה החלטתם ברגע לעשות קעקוע, ומכל סיבה שהיא- התחרטתם, דעו שזה ממש לא הסוף. כיום, באמצעות טכנולוגיה מדהימה ומתקדמת, אין כל מניעה לביצוע הליך הסרת קעקוע בקלות וללא כאבים. אצלנו, הליך הסרת קעקוע צבעוני או שחור- לבן, הוא פשוט ואף ידידותי למשתמש. באמצעות מגוון טיפולי הסרת קעקועים ניתן לבצע הסרת קעקוע ללא כאב ובמקצועיות יתרה על ידי אנשי המקצוע שלנו. דעו, כי גם אם בעת ביצוע ההחלטה לביצוע קעקוע הייתם בטוחים בה לחלוטין, וכעת מכל סיבה שהיא אתם מעוניינים להסירו, אין בכך כל בעיה. התהליך מתבצע בצורה יעילה וחלקה, ומשאיר את עורכם כמו היה טרם ביצוע הקעקוע. כיום, אפשרויות ההסרה מגוונות, הטכנולוגיה מתקדמת, התוצאה המתקבלת מדהימה וההליך איננו יקר כלל.

השיטות הבטוחות להסרת קעקוע ללא כאב

הסרת קעקוע ללא כאב נשמעת כמו אגדה אורבנית. ובכל זאת, אנחנו כאן על מנת להראות לכם כמה היא אפשרית וממש לא בגדר חלום. חשוב לציין, שמאחר שמדובר בהליך פרה- רפואי שאיננו פשוט לביצוע ושיכול להשאיר תופעות לוואי כמו צלקות או סימנים אם לא מבוצע בצורה טובה, חשוב לבחור בקפידה את מקום ביצוע פעולת ההסרה. כיום, ישנן מגוון שיטות לביצוע הליך הסרת קעקועים. כך למשל, הסרה באמצעות ניתוח, שיוף העור ושיטת לייזר. המומלצת ביותר מבין השיטות היא הסרה בלייזר, והיא גם הפחותה ביותר בתופעות הלוואי שלה, היא כמעט ואיננה כואבת כלל ולה התוצאות הטובות ביותר. זהו הליך בעל טכנולוגיה מתקדמת ויעילה במיוחד אשר מאפשרת חדירה לעומק הפיגמנט וכך מסירה אותו מהשורש. הליך הסרת הקעקועים יכול שיתבצע עבור כל סוג של קעקוע, על כל גווניו וצבעיו, וכן עבור אלו הקשים ביותר- ירוק, אדום וכחול. 

תהליך ההסרה בלייזר מתאים לכל כיס וכן מדובר בשיטת הסרת הקעקועים הבטוחה ביותר, בין היתר כי היא בעלת כל תקני הבריאות החשובים לביצועו, כל עוד בוצעה אכן במקום ראוי. עקב כך, זו גם הסיבה מדוע חשוב לבחור את הטוב ביותר לביצוע ההליך. כאשר מדובר בבריאות שלנו, אסור להתפשר ולו לרגע. אצלנו, ניתן לבצע הסרת קעקוע ללא כאב, ותוך קבלת התוצאה הטובה ביותר מאנשי המקצוע שלנו. הסרת קעקוע ללא כאב אצלנו אפשרית עקב מקצועיות אנשי המקצוע, זאת בין היתר על ידי מריחת משחה מאלחשת שמטרפדת כאב על ידי הצוות המיומן שלנו. לאחר ביצוע ההליך, ניתן לחזור לשגרה מלאה עוד במהלך יום ביצוע ההליך.

מבחינת הליך ההסרה הלכה למעשה, הוא מתבצע על ידי קרן לייזר החודרת אל שכבת העור העליונה, ולאחר מכן עושה דרכה אל הפיגמנטים של ציור הקעקוע שעל גופכם. הקרן מפרקת וממוססת את הקעקוע לכדי חלבונים. התוצאה ההמתקבלת היא צבעי דיו שהתמוססו ונספגו ברקמות, וכך ונעלמים לגמרי מן הגוף. מדובר בסדרת טיפולים, אשר כל אחד מהם אורך מספר דקות, כאשר בין כל טיפול לטיפול יש להמתין זמן מסוים על מנת להניח לעור להתאושש מהפעולה. אורך זמנו של כל טיפול נקבע על ידי המטפל, ביחס לגודל הקעקוע המוסר. לרוב, סדרת הטיפולים הממוצעת להסרה מלאה וחלקה אורכת בין 6-10 טיפולים לכל היותר לביצוע ההליך במלואו.

השיטות הבטוחות להסרת קעקוע ללא כאבמה שהכי חשוב לדעת

הדבר החשוב ביותר בבחירת ההחלטה לביצוע הליך הסרת הקעקוע הוא בחירה נכונה באנשי המקצוע שיבצעו עבורכם את ההליך. מדובר בהליך פרה- רפואי ולכן ישנה חשיבות עילאית בביצועו על ידי אנשי מקצוע. בצורה זו אתם דואגים לבריאותכם ולביצוע ההליך בצורה הטובה והתקינה ביותר, אשר תמנע מכם סכנות וזיהומים. מדובר בפעולה "כירורגית" ולכן יש לבצעה באופן המדויק ביותר ללא פשרות. בחירה במכון הנכון תאפשר לכם ראש שקט ורוגע אמיתי, וכמובן- בריאות העור והגוף. 

חשוב לדעת גם כן כי מחירי ביצוע הליך הסרת קעקועים נגישים כיום לכל כיס. אלו נקבעים ביחס למספר רב של קריטריונים. ביניהם, זמני טיפול הסרת קעקוע צבעוני וכן מספר הטיפולים קשורים באופן ישיר לגודל הקעקוע. ישנם מספר אלמנטים המשפיעים על מחיר הפעולה, מעבר לגודל הקעקוע והם גילו של הקעקוע, צבע העור של המטופל, סוג הדיו ממנו עשוי הקעקוע, איכות הקעקוע, הגוון והצבע, מיקום הקעקוע על גופנו, עומק ביצוע הקעקוע על העור ועוד. באמצעות שיחת ייעוץ חינמית עימנו תקבלו הצעת מחיר מפורטת, בהתאם לקריטריונים החשובים שימדדו על ידי הצוות המנוסה שלנו, כאשר טווח המחירים נע בין 150-1,500 ש"ח.

הליך הסרת קעקועים באמצעות לייזר היא השיטה הטובה ביותר לביצוע הסרת קעקוע ללא כאב וללא כל צלקת, וכן עבור השגת התוצאה הטובה ביותר לעורכם. זהו הליך נעים וידידותי, המתבצע על ידי השיטה הייחודית והמתקדמת ביותר על ידיד אנשי המקצוע המיומנים שלנו. באמצעות שיחה קצרה עימנו תקבלו את הייעוץ הראשוני וכן הצעת מחיר מותאמת אישית עבורכם ללא עלות, וללא כל התחייבות. אנו מבצעים כל טיפול בהתאמה אישית לכל מטופל, בהתאמה מלאה לכל אחד מכם, תחת מקצועיות וניסיון רבי שנים.

התקשרו עכשיו!