נכון לעכשיו הפסיקו לעשות הסרת קעקועים כירורגית וכיום יש מגוון רחב של שיטות יותר מתקדמות ונוחות כמו למשל הסרת קעקוע בלייזר או באמצעות שיטת הפיקו, למידע נוסף מוזמנים להתקשר או להשאיר פרטים באתר.


בתקופה שבה קעקועים הפכו לנפוצים כל כך, אשר הם הפכו לדבר שבאופנה ולמקובלים בקרב האוכלוסייה הכללית, אין פלא שרבים הם המתחרטים על כך לאחר מעשה. כיום יותר מתמיד, פונים אנשים רבים בבקשה אחת פשוטה – למצוא דרך להסיר את הקעקוע ולהעלים את עובדת קיומו.

מהי הסרת קעקועים כירורגיתבתחום הסרת הקעקועים ניתן למצוא כמה שיטות אפקטיביות יחסית, שכולן מצריכות יכולת טכנית ומיומנות גבוה. חלק מהשיטות נעשות על ידי אמני קעקועים, בעוד שישנן שיטות שיכולות להיעשות על ידי רופאים בלבד. בין השיטות הנפוצות ביותר ניתן למצוא את השיטה להסרת קעקועים באמצעות ניתוח. שיטה זו, של הסרת קעקועים כירורגית, יכולה להתבצע אך ורק באמצעות רופאים מורשים שהינם לרוב כירורגים או פלסטיקאים.

מהו קעקוע?

לאורך ההיסטוריה חיפש האדם דרכים שונות לקשט את עצמו ואת גופו. בעוד שפעמים רבות היו נפוצים הקישוטים באמצעות אביזרי נוי שונים, רבים העדיפו לנקוט שיטות כואבות יותר כגון פציעת הגוף באמצעים שונים לצורך יצירת תבניות קישוט שונות.

לעיתים הצורות הללו בישרו על מעמד חברתי, לעיתים הם נועדו לצורך משיכת בני זוג, אך תמיד היה להן מאפיין משותף – הן לא נועדו להסרה.

בתקופה המודרני הלכו ונעשו נפוצים יותר הקעקועים המבוססים לא על הצטלקות כי אם על החדרת פיגמנטים של צבע לתוככי העור. פיגמנטים אלה מוחדרים באמצעים שונים, כאשר כיום מקובל מאוד השימוש באקדחי צבע מיוחדים. בין הקעקועים ניתן למצוא כאלה שמבוצעים בצבעים כהים ואחרים המבוצעים במגוון רחב של צבעים, לרבות בהירים.

את הקעקועים מבצעים בימינו אמני קעקועים שחלקם נחשבים לבעלי שם והללו גובים מחירים בהתאם. אם בעבר היה מקובל לבצע קעקועי גוף בקרב אוכלוסיות שוליים ובקרב שכבות ממעמד חברתי נמוך, הרי שכיום המצב שונה בתכלית. חלק גדול מבין המקועקעים ויש האומרים מרביתם, הם אנשים נורמטיביים שלא תמיד לקוחים בחשבון את העובדה שמדובר בציור שנועד להישאר לנצח.

מדוע ניתוח?

מרבית האנשים המתעניינים בהסרת קעקועים מגלים עד מהרה שמרבית השיטות הביתיות פשוט אינן עובדות. כל מיני מינים של תכשירים שנועדו למריחה אינם עושים את העבודה במקרה הטוב ומביאים לפגיעה בעור במקרה הרע.

לכן, אין מנוס מפנייה לאנשי מקצוע שמתמחים בהסרת קעקועים וציורי גוף שונים. מכיוון שישנן כמה שיטות להסרת קעקועים, ובהן שיוף והסרת שכבות עור וכן הסרת קעקועים בלייזר עולה השאלה מדוע לבחור דווקא בניתוח. הסיבות שמביאות לא מעט מטופלים לביצוע התערבות כירורגית הן כדלהלן:

טיפול חד פעמי

לעומת שיטות הטיפול האחרות, טיפול של הסרת קעקוע באמצעות ניתוח מאפשרת את העלמת הבעיה בפעם אחת. יחד עם זאת יש לזכור שלא מדובר על טיפול שמתאים לכולם. לרוב, ההמלצה היא לבחור בדרך כירורגית כאשר מדובר על קעקוע קטן יחסית. יש לקחת בחשבון שלאחר הניתוח תישאר צלקת, מה שהופך את השיטה לבעייתית במקרה של קעקועים בשטח גדול. יש לציין שבשיטות כירורגיות חדישות הטענה היא שההצטלקות הינה מינימלית, ועם הזמן קיומה של הצלקת נראה רק במבט מדוקדק ומקרוב.

התקשרו עכשיו!