הסרת קעקוע בטיפול אחדהסרת קעקועים בטיפול אחד היא אפשרית, אך יקרה יותר מאשר כל טיפול אחר. הסרת קעקוע בטיפול אחד לאו דווקא מתאימה לכל אחד, אך היא מאוד אהודה והתוצאות שנבחנו לאחר שישה חודשים מהתהליך מראות עד כמה הטיפול אפקטיבי. כדי לבחון אם אתם מתאימים עליכם יהיה להגיע לפגישת ייעוץ (חינמית) ולברר אם אתם עומדים בתנאים הנדרשים לכך. 

 

שיטות להסרת קעקוע

יש מגוון רחב להסרת קעקועים, יש שיטות אשר כוללות הסרת קעקוע בטיפול אחד וחלק אחר מתפרש על מספר טיפולים בהפרשים של כחודש וחצי עד חודשיים מטיפול לטיפול. מהן השיטות להסרת קעקוע?

טכנולוגיית הסרת קעקוע בטיפול אחד

כיום הטכנולוגיה המתקדמת ביותר נקראת R20. בשיטה זאת אנחנו יכולים להסיר את הקעקוע תוך טיפול אחד. היתרון המובהק של התהליך הזה הוא התסכול שאינו קיים בדומה לתהליך ממושך. כאשר התהליך מתפרש על מספר טיפולים שבין כל טיפול יש הפרש של כחודש וחצי, המטופל יכול לחוש מתוסכל מהתוצאות ולהפסיק את התהליך. מוטב לציין, טיפול הסרת קעקוע באמצעות לייזר הינו המוביל ביותר בתחום ובעל התוצאות הטובות ביותר. בשיטת R20 יש 4 סשנים בהפרש של כ-20 דקות בין כל סשן. התהליך עובד ממש כמו טיפול סטנדרטי להסרת קעקועים בלייזר, הן ברמת הכאב והן ברמת האיכות. רמת הכאב משתנה בהתאם לרמת הסבל שלכם ולרוב, בעלי גוון עור בהיר יחוו כאב בסף גבוה יותר. 

עם זאת, עבור קעקועים גדולים יותר נכון לפנות לתהליך המסורתי של הסרת קעקוע בלייזר. אמנם הסרת קעקוע בטיפול אחד יכולה מאוד להקל עלינו, אך היא יותר נכונה במקרים פחות מורכבים. ככל שהתהליך מורכב יותר, ככה נצטרף לפרוש אותו על גבי מספר טיפולים. 

 

חשוב להדגיש. גם בטכנולוגיית לייזר רגילה ניתן להסיר קעקועים קטנים ביום אחד. הבעיה העיקרית שגורמת להמשך התהליך על גבי כמה טיפולים הוא גודל הקעקוע ומורכבות העבודה עליה נדון בהמשך. כאשר מדובר על קעקוע אחד, ניתן לסיים את התהליך באותו יום. 

 

תופעות לוואי של הסרת קעקוע בטיפול אחדתופעות לוואי של הסרת קעקוע בטיפול אחד

כאשר אנחנו מדברים על הסרת קעקוע בלייזר, תופעות הלוואי הן זהות לתופעות הלוואי שיש בטיפול לייזר סטנדרטי. יש את האפשרות הכירורגית אשר תופעות הלוואי שלה יכולות להיות דימום באזור, נפיחות וכד'. תופעות לוואי של טיפול בלייזר יהיו אדמומיות באזור המטופל לאחר הטיפול, לעיתים גם נפיחות. מדובר על תופעות לוואי שכיחות אשר נעלמות עם הזמן, לרוב כבר אחרי יום או שניים. 

 

מורכבות הסרת הקעקוע

חשוב להדגיש, המחיר לא זול עבור הסרת קעקוע בטיפול אחד. גם כאשר החלטתם לבחור בשיטה זאת, יהיה עליכם לבחור את המרפאה הנכונה להשלמת התהליך. המחיר של הסרת קעקועים משתלם למטופל, טיפול אחד לכל החיים. בחירת המרפאה חייבת להיות חכמה ותחת הרבה מחשבה כדי לקבל את התוצאה המושלמת. לא לכל אחד מתאים לבחור תהליך של הסרת קעקוע בטיפול אחד. למעשה, ככל שמורכב יותר להסיר את הקעקוע שלכם, ככה כדאי לכם יהיה להימנע מתהליך זה. אלו הדברים המשפיעים על מורכבות התהליך:

עלות הטיפול

מורכבות הסרת הקעקוע משפיעה באופן ישיר על המחיר אותו תשלמו. כאשר מדובר על מספר טיפולים, המחיר עבור טיפול קטן יהיה החל מ-200 ש"ח עד 400 ש"ח. המחיר עבור הסרת קעקוע בינוני יהיה החל מ-400 ש"ח ועד כ-800 ש"ח ואילו הסרת קעקוע גדול יכול להגיע למחיר של עד כ-1,900 ש"ח לטיפול. הסרת קעקוע בטיפול אחד הוא תהליך יקר יותר ולכן, המחיר אותו תשלמו יהיה כמעט כפול שניים מהמחיר המקורי. הנתון משתנה ממרפאה כזאת לאחרת, אבל כאשר אתם בוחנים מרפאה שמציעה לכם טיפול כזה, תהיו בטוחים שאתם רוצים לבחור את המרפאה המקצועית ביותר.  

התקשרו עכשיו!