הסרת קעקוע גדולהתקעקעתם בעבר? אתם מתחרטים? דעו, אין כל מניעה מהסרת הקעקוע שעל גופכם. בין אם קעקוע קטן או גדול, קעקועים צבעוניים או שחור לבן, אין בכך כל בעיה כלל וכלל. באמצעות מגוון טיפולי הסרה ניתן לבצע זאת ואף בקלות. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והמשוכללת של היום, ניתן לבצע זאת בקלות, במהירות תוך קבלת תוצאות מרהיבות וגוף חלק. ככל שהתחרטתם על ביצוע הקעקוע, מכל סיבה שהיא , בין אם מסיבה כי אתם חשים שהקעקוע אינו מגדיר אתכם יותר או מכל סיבה טכנית אחרת כמו נראות לא בהירה של הקעקוע, תרגישו לחלוטין בנוח עם ההחלטה להסירו. אנחנו כאן בשבילכם, זה אפשרי, וללא בעיה.

הסרת קעקוע גדול, קטן, צבעוני או שחור לבן- אצלנו ובקלות

דעו כי ישנן מגוון שיטות לביצוע הסרת קעקועים, ביניהן הסרה באמצעות ניתוח, שיוף העור או באמצעות לייזר, היא השיטה המומלצת ביותר. זו האחרונה היא ללא ספק שיטה מצוינת, שכן היא הפחותה ביותר מבחינת תופעות הלוואי. שיטת הלייזר היא הפחות כואבת מבין כל השיטות וכן בעלת התוצאות הטובות ביותר. בנוסף, מדובר בשיטה היעילה והמתקדמת ביותר בתחום, אשר מאפשרת חדירה לעומק הפיגמנט וכך ניתן להסיר את הקעקוע ממש מן השורש. עלותה של שיטה זו כיום יכולה להתאים לכל כיס ולכל תקציב, והיא לחלוטין משתלמת כלכלית. את הטיפולים ניתן לעבור בכל אזור בגוף, גם באזורים הרגישים ביותר, וכן עבור כל צבעי הקעקועים הקיימים, הקשים ביותר כגון אדום, כחול וירוק.

הליך הסרת קעקוע גדול וקטן מתמשך על פני סדרת טיפולים, אשר כל אחד מהם אורך מספר דקות בלבד. בין הטיפולים תתבקשו על ידי המטפל להמתין זמן מסוים, על מנת להעניק לעור את האפשרות להתאושש. ברוב המקרים, יש צורך לסדרת טיפולים בת 6-10 טיפולים, זאת בהתאם לקריטריונים מסוימים כמו גודל הקעקוע המוסר, צבע עור המטופל ועוד. הטיפולים מבוצעים על ידי קרן לייזר אשר חודרת אל שכבת העור העליונה, וכך עושה דרכה אל הפיגמנטים של כתובת הקעקע שעל הגוף. קרן זו מפרקת את אותם פיגמנטים לכדי חלבונים. כתוצאה, מתמוססים להם צבעי הדיו, נספגים ברקמות ונעלמים מן הגוף. התוצאה- הפלא ופלא-עור חלק ויפה ונטול קעקוע לחלוטין.

הליך הסרת קעקוע גדול וקטן מתבצע בצורה מוצלחת כמתואר לעיל בתנאי שהתבצע במכון הנכון לכך. מכון ראוי הוא מכון אשר יקפיד על כל תקני הבריאות החשובים לביצוע הפעולה. וכן, מקום בו לא תחושו כל כאב שכן הצוות הרפואי ישתמש במשחה מאלחשת. יתרה מכך, בזכות טיפול המתבצע במכון טוב, החזרה לשגרה אפשרית אף ביום ביצוע הטיפול.

מה חשוב לדעת בדבר הסרת קעקועיםמה חשוב לדעת בדבר הסרת קעקועים?

טרם ההחלטה לבצע הליך הסרת קעקוע גדול או קטן, חשוב להכיר את הנתונים. מבחינת זמני טיפול הסרת קעקוע גדול או קטן, התלות היא במספר פרמטרים. כך למשל, גודל הקעקוע, גילו של הקעקוע, צבע העור של המטופל, סוג הדיו ממנו עשוי הקעקוע, איכות הקעקוע, הגוון והצבע, מיקום הקעקוע על גופנו, עומק ביצוע הקעקוע על העור ועוד. כך, בהתאם לפרמטרים אלו מתקבלת הצעת המחיר על ידי אנשי הצוות שלנו, והמחיר נע בין 150-1,500 ש"ח.

טיפולי ההסרה מתבצעים על ידי קרן לייזר אשר מסירה שכבת עור דקה, עליה מצוי הקעקוע. משום כך, ברוב המקרים אין נשארת כל צלקת או פיגמנטציה בסיום הטיפול. הליכי ההסרה אפשריים לביצוע על כל סוגי וכל צבעי הקעקועים, וכל גווניהם.

חשוב מאד לבחור, בבחירת ביצוע הליך מעין זה, את המכון הטוב ביותר לביצוע ההליך. שכן, מדובר בפעולה "כירורגית" שאיננה פשוטה, וחשוב לבטח את עצמנו בשל כך. אם לא נעשה כך, אנו מסתכנים בהופעה של סכנות וזיהומים אשר יכולים להתפתח לאחר ביצוע הפעולה. הליך הסרת קעקוע גדול או קטן הוא הליך נקודתי, ואם הוא בוצע במקום ראוי לא יהיה צורך בהחלמה ויהיה ניתן לחזור לפעילות עוד באותו יום. ההליך איננו כואב, תודות למשחה מאלחשת בה משתמש הצוות הרפואי למריחה על מקום הטיפול.

הליך הסרת קעקוע גדול וקטן באמצעות לייזר הוא ההליך הטוב ביותר לביצוע הפעולה. מדובר בהליך ייחודי, בעל טכנלוגיה מתקדמת ללא פשרות שתוצאותיו מדהימות. העור נותר חלק ואסתטי כמו טרם ביצוע הקעקוע, ללא סימנים או צלקות כלל.

אם החלטתם לבצע הליך הסרת קעקוע, אנו נשמח לסייע ולתת לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר עבורכם. אתם בידיים הטובות והמקצועיות ביותר שיש. אנו נמצאים ממש מעבר לפינה, במרחק שיחת טלפון ונשמח לתת לכם שירות מנצח. צרו עימנו קשר, ואחד מאנשי המקצוע שלנו יסביר לכם בדיוק כיצד מתבצעת הפעולה ומה היא דורשת. אנו מאמינים בטיפול אישי לכל מטופל, יחס אישי ושירות לקוחות מצוין, לא פחות. את הייעוץ הראשוני והצעת המחיר תקבלו אצלנו ללא עלות, וללא כל התחייבות לפרטים נוספים, מלאו את הפרטים למטה, ונציג מאיתנו ייצור עימכם קשר בהקדם לייעוץ ראשוני.

התקשרו עכשיו!