הסרת קעקוע גדול בלייזרעד לא מזמן היה ברור שמי שבוחר לקעקע את הגוף שלו מחליט החלטה חד כיוונית שאי אפשר להתחרט עליה. עם הזמן והשיפורים הרבים בתחום הרפואה – כיום אפשר לבצע הסרת קעקוע גדול בלייזר ללא חשש. יש מי שבוחר לטשטש את הקעקוע כך שאפשר יהיה לעשות קעקוע חדש לאחר מכן ויש את מי שמעדיף למחוק לחלוטין כל זכר לקעקוע הישן. הסיבות יכולות להיות מגוונות אך מה שבאמת חשוב זה לדעת כל מה שאפשר לפני שבוחרים איש מקצוע לצורך ביצוע המשימה. מכיוון שמדובר במחיקת קעקוע שעל פניו היה אמור להישאר על הגוף לצמיתות – חשוב להבין מה הדרכים הנכונות והבטוחות ביותר להסיר אותו.

 

איך מבצעים הסרת קעקוע גדול בלייזר הלכה למעשה?

על מנת להבין טוב יותר איך מבצעים הסרת קעקוע גדול בלייזר צריך להבין את אופן הקעקוע עצמו ומהם חומרי הגלם שמהם עשויים הצבעים של הקעקוע, שכן למידע זה יש משמעות בהקשר של הסרת הקעקוע. באמצעות טכנולוגיית קרני הלייזר אפשר לבחור את אורך הגל של קרני הלייזר וכך כל אורך גל מתאים להסרה או מחיקה של גוון צבע אחר. אנשי מקצוע מנוסים בעלי מיומנות גבוהה וידע מעמיק בתחום יוכלו להציע למטופלים כמה וכמה גוונים של קרני לייזר על מנת להצליח להסיר כל קעקוע שיש להם, ללא קשר למספר הצבעים או הגוונים שמהם הוא עשוי. לאחר שמנתחים לעומק את הגוון הדרוש ואת גודל הקעקוע – קל יותר לבנות תוכנית טיפולים מותאמת אישית לכל מטופל.

אורכי גל בהקשר של הסרת קעקוע גדול בלייזר

מי שיש לו קעקועים גדולים שמכסים אזורים נרחבים מהגוף היה בטוח עד היום שהוא צריך לחיות עם הקעקועים לנצח, גם אם היה שלם מאד עם ההחלטה לעשות אותם בזמנו. באופן כללי מעניין לדעת שכל מה שקשור לשיח על צבעים וגוונים קשור לפיזיקה, לאורכי גל ולאור הנראה לעין האנושית. על מנת לראות צבע צריך אורך הגל להיות מאד מדויק ומסוים וכך נראה הצבע למי שמתבונן בו. על מנת לבצע הסרת קעקוע גדול בלייזר צריך לכוון את המכשיר של קרני הלייזר כך שיקרין את אורכי הגל המדויקים של אותם הצבעים שיש בקעקוע. כך לאחר מספר הקרנות הצבע אט אט ילך וידעך. ככל שהטיפולים יתקדמו ויבוצעו יותר מהם – הגוון ילך וייעלם.

 

מי רוצה להסיר קעקוע?

קעקועים על הגוף יכולים להיות שפה של ממש עבור מי שעשה אותם על עצמו. ייתכן והם היו קשורים למרד של גיל הנעורים, ייתכן והם מסמלים עבור אותו אדם רעיונות או נושאים שבעבר עניינו אותו במיוחד וכמובן שאנשים רבים אוהבים לקעקע על עצמם את מה שהם מאמינים בו. עם הזמן וההתבגרות – כל אלה יכולים להשתנות וכך ייווצר מצב שבו הקעקוע כבר לא יהיה רלוונטי או לא ישקף את מי שהוא חרוט על גופו ואת השקפותיו או אמונותיו. הסרת קעקוע גדול בלייזר ניתנת כיום בקלות יחסית לשמחתם של אלה והם לא חייבים להמשיך ללכת עם קעקועי שאולי התחרטו בנוגע לנוכחותו על הגוף שלהם.

 

איך בוחרים איש מקצוע לצורך הסרת קעקועאיך בוחרים איש מקצוע לצורך הסרת קעקוע?

כיום תחום זה כבר לא ממש נחשב לכזה שנמצא בחיתוליו ואפשר לראות בו תחום אשר נוגע לעולמות הרפואה, האסתטיקה והכירורגיה. אמנם לא תמיד יש צורך בהתערבות כירורגית אך הסרת קעקוע גדול בלייזר נחשבת לטיפול רפואי אסתטי ומכאן החיבור האינטואיטיבי לעולמות אלה. מה שבאמת חשוב כאן על מנת לבחור את איש המקצוע המתאים והנכון ביותר הוא הניסיון. חשוב שלמטפל יהיה כמה שיותר ניסיון וידע בתחום, שהוא יכיר את עולם טיפולי העור ויבין לעומק את המשמעויות של הקעקוע ושל הדרך הכי טובה, יעילה ובטוחה להסיר אותו. עם הזמן חלים כל הזמן שינויים וחידושים ולכן חשוב לוודא שהמטפל מעודכן ויודע בדיוק מה הדרך הנכונה לפעולה בה.

 

כמה טיפולים נדרשים לצורך הסרת קעקוע?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית שכן יש אינספור סוגים של קעקועים וכל אחד יהיה שונה וייחודי. גם קעקועים גדולים יכולים להיות מורכבים רק מצבע או גוון אחד, מה שיהפוך את ההסרה שלהם לפשוטה יותר, יחסית. על מנת לקבל את ההחלטה בנוגע לקביעת מינון הטיפולים חשוב לבצע בדיקות של עומק הצבע בשכבות העור, סוגי הגוונים או הצבעים וכמובן הגודל של הקעקוע על גבי שטח הגוף. הסרת קעקוע גדול בלייזר יכולה להתבצע על ידי סדרה טיפולים שתכלול טווח של בין 3-10 טיפולים שונים. למטפל גם ייקח זמן להכיר את סוג העור של כל מטופל וגם זה צריך להילקח בחשבון בסדרת הטיפולים. כמובן שההסרה יכולה גם לחרוג ממסגרת הזמנים וכדאי לחשב את זה.

מה העלות של הסרת קעקוע?

חשוב מאד לקחת בחשבון את העלות הכספית של הסרת קעקוע גדול בלייזר, שכן מדובר בהוצאה לא קטנה שיכולה להשפיע על מצב חשבון הבנק. באופן כללי חשוב לדעת שטיפולי אסתטיקה רפואית אינם זולים, זאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת אשר נדרשת על מנת לבצע אותם בדרך הכי טובה, נכונה, יעילה ובטוחה. חשוב להבין שלכל מטופל צריך להתאים את סדרת הטיפולים שתהיה הכי מתאימה אישית לו, לסוג העור שלו, לקעקוע שיש לו ולציפייה שיש לו מהטיפולים. באופן כללי צריך להבין שהעלות לא תרד מ- 1000-1500 ₪ ואם מדובר בקעקוע גדול במיוחד או מורכב במיוחד – העלות יכולה להיות אפילו גבוהה מכך. ללא ספק המחיר יהיה שוות את שביעות הרצון של המטופל.

התקשרו עכשיו!