הסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר לייעוץ או חייגו

הסרת קעקוע בלייזר ללא סימניםהסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים

הסרת קעקועים בלייזר היא השיטה בעלת הפוטנציאל הגבוה ביותר להסרה ללא סימנים וצלקות. עם זאת, אף מקום מוסמך לא יכול להבטיח לכם הסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים במ-100%. בדרך כלל נכון יהיה להגיד שהתוצאה המובטח היא ללא סימנים ב-95% מהמקרים. הסיבה לכך היא שיש מקרים שונים וכל מקרה לגופו. יש הבדל בין סוג הקעקוע וסיכויי ההצלחה שלו. הדוגמא הפשוטה ביותר היא גיל הקעקוע. כאשר הקעקוע הוא בין יותר מ-10 שנים הסיכוי לקבל תוצאה ללא סימנים גבוהה. 

 

האם הקעקוע שלי בעל סיכויים גבוהים?

כאשר אתם מגיעים למקום מקצועי, הסיכויים גבוהים בכל אופן – השאלה היא מספר הטיפולים הנדרש. כדי לאבחן באופן עצמאי את כמות הטיפולים יהיה עליכם לתת דגש על מספר דברים:

  • צבע הקעקוע – האם בקעקוע שלכם משולבים צבעים בהירים? האם מדובר על דיו שחור בלבד? רבים נוטים לחשוב אחרת, אבל כאשר הקעקוע בצבעים כהים ככה הטיפול הרבה יותר פשוט. צבעים כהים סופגים יותר מאור הלייזר ובכך הלייזר מנפץ בצורה חזקה את חלקיקי הדיו אשר הגוף שוטף באופן טבעי. לכן, אם הקעקוע שלכם בצבעים נוספים מלבד שחור, מספר הטיפולים יהיה גבוה יותר לרוב.
  • גיל – הסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים אפשרית בכל גיל של קעקוע. עם זאת, כמות הטיפולים הנדרשת עבור הסרת קעקוע טרי תהיה גבוהה יותר ויש לכך שתי סיבות:
  • חשיפה לשמש – כאשר הקעקוע חשוף לשמש הוא מתחיל לדעוך עם השנים. השמש מפרקת את הדיו אך זה לוקח הרבה מאוד זמן ולרוב אנחנו בקושי נשים לב לזה. המטרה היא לא לנסות להסיר את הקעקוע באמצעות אור השמש – ככה אתם עלולים לפגוע בעור שלכם. פשוט עם החשיפה לשמש במשך השנים הקעקוע דוהה ולפיכך קל יותר להסרה.
  • מערכת ביולוגית – עד כמה שאנחנו אוהבים את הקעקועים שלנו (או שלא), הגוף שלנו בהחלט לא מחבב את האובייקט הזר שנכנס למערכת. הגוף מנסה באופן טבעי להסיר את הקעקוע אך הפגיעה אינה באמת משפיעה על הקעקוע עצמו. הגוף לא יכול להסיר את הקעקוע באופן עצמאי ובדיוק בגלל זה, כאשר אנחנו מסירים קעקוע בלייזר המטרה של הלייזר היא לפרק את הקעקוע לחלקיקים קטנים שאיתם הגוף כן מסתדר. גם כאן כאשר הקעקוע נמצא זמן רב על הגוף שלכם, לאחר פירוק הדיו לגוף יהיה הרבה יותר קל להתנהל מול החלקיקים. 
  • גודל – ככל שהקעקוע גדול יותר ומתפרש על שטח רחב יותר כך יהיה קשה יותר להסרה. הלייזר עובר על פירוק חלקיקי דיו קטנים בכל פעם ולכן, משך זמן הטיפולים יהיה רחב יותר. בדרך כלל טיפול להסרת קעקוע גדול אורך 8 מפגשים ומעלה. היתרון של קעקוע גדול הוא המיקום של הקעקוע. ברוב הפעמים קעקוע גדול יהיה ממוקם על הזרוע, הגב, כתפיים וכן הלאה. במקומות בהם זרימת הדם חזקה ולכן, היעילות של הטיפול גבוהה יותר. 

איך מייעלים את הטיפולאיך מייעלים את הטיפול?

הסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים תלוי מאוד במרפאה בה אתם מטופלים, אבל לא רק. לאחר כל טיפול, זמן ההחלמה וחזרה לשגרה לא צריך לעלות על 20 דקות. אמנם האזור יכול להיות לעיתים אדמומי ונפוח, אך אלו תסמינים של סוף הטיפול. בכדי לייעל את הטיפול, יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות אשר כמובן תורמים לכך שלא יישארו צלקות וסימנים. 

  • עישון ואלכוהול – כשבועיים לאחר סיום הטיפול מומלץ לא לצרוך אלכוהול. צריכה מרובה גורמת להתייבשות ובכך להאטת תהליך ריפוי המקום. מומלץ כמובן להימנע לחלוטין מאלכוהול, אבל בירה אחת לא תהרוס את התהליך. עישון עלול להזיק לתהליך (ובכלל). העישון פוגע במערכת החיסונית ובכך מאט את הסרת המזהמים בגוף שלנו. 
  • מים – אחרי הטיפול מומלץ לשתות הרבה מים (אבל לא להגזים). מים שומרים על הלחות בגוף שלנו ועל מערכת החיסון. כמו כן, מים תורמים לזרימת דם, שטיפת רעלים ושיקום תאי דם – בדיוק מה שאנחנו צריכים לטובת השלמת תהליך הסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים. 
  • פעילות גופנית – פעילות גופנית תורמת לזרימת הדם בגוף, אך לא מומלץ בימים שלאחר הטיפול לעשות פעילות גופנית מאומצת. תקבלו הוראות מדויקות מהרופא המטפל עם סיום תהליך הטיפולים.
  • שיזוף – אסור להשתזף גם במהלך הטיפול עצמו וגם בסופו, במיוחד באזור המטופל. המומחה עובד על קרני לייזר אשר מבוססים על גוון העור שלכם. ברגע שגוון העור מתכהה זה עלול לפגוע בתהליך. כמו כן, האזור המטופל רגיש בימים שלאחר הטיפול וחשיפה לשמש יכולה לגרום לסימנים וכוויות. 

הגשמת המטרה

המטרה שלכם היא הסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים, צלקות וכאב. בכדי להשיג את המטרה הזאת אתם צריכים לבחור נכון את המקום בו תבצעו את הסרת הקעקוע. תהליך הסרת קעקוע בלייזר הוא הנכון ביותר להשגת המטרה. התהליך מתבצע על ידי קרן לייזר אשר חודרת את השכבה העליונה של העור ומפרקת את חלקיקי הדיו. יש עוצמות שונות של פליטת האור ממכשיר הלייזר. התאמת עוצמת האור תהיה בהתאם לגוון העור שלכם וכל הנתונים הקשורים לקעקוע. הבחירה בעוצמת האור היא קריטית למניעת צלקות ולכן, חובה להקפיד על בחירה מקצועית ממקום מוכר. 

לפני שאתם מתחילים בתהליך, אין דבר פסול בלבחון כמה מקומות להסרת הקעקוע. תהליך הסרת קעקוע בלייזר ללא סימנים מתחיל מפגישת ייעוץ ללא התחייבות. בחנו במקום את מוניטין המרפאה, ניסיון מקצועי של המטפל, ציוד בו משתמש המטפל ומחיר. כאן אנחנו לא מסכימים להתפשר על מקום בשל מחיר נמוך יותר, אתם עומדים לעבור תהליך אשר יישאר אתכם עד לסוף חייכם. המחירים אמורים להיות זהים בכל המקומות המקצועיים וכבר בפגישת הייעוץ תקבלו מחיר מדויק.

עמוס משולם הסרת קעקועים
עמוס משולם הסרת קעקועים

עמוס משולם, מסיר קעקועים ומקעקע ותיק עם ניסיון עשיר בתחום והיסטוריה עשירה של לקוחות מרוצים ושלל הצלחות שונות. אנו במרכז הסרת הקעקועים מזמינים אתכם להיות שלמים עם הקעקועים שלכם

053-3521227