הסרת קעקוע צבעוניאם החלטתם להתקעקע בעבר, וכיום אתם מתחרטים, מכל סיבה שלא תהיה, דעו כי אין כל מניעה ותוכלו להסיר את הקעקוע. הסרת קעקוע צבעוני או שחור- לבן, איננה בעיה כלל וכלל כיום, ובאמצעות מגוון טיפולי הסרה ניתן לצע זאת ואף בקלות. נכון כי בעת שבה ביצעתם את הקעקוע הייתם בטוחים בהחלטה לחלוטין, עם זאת, בהחלט יכול שיקרו מקרים בהם תתחרטו. כמו למשל, אם הקעקוע איננו נראה כמו שהיה נראה בהתחלה או שהוא פשוט כבר פחות מגדיר אתכם. הסרת קעקוע צבעוני כיום אפשרית במגוון טכנולוגיות עליהן נפרט במאמר זה.

השיטות- כיצד לבצע הסרת קעקוע צבעוני?

ישנן מגוון שיטות לביצוע הסרת קעקוע צבעוני, בהן הסרה באמצעות ניתוח, שיוף העור וכן לייזר. השיטה המומלצת ביותר היא לייזר, שכן היא הפחותה ביותר בתופעות הלוואי שלה, הכי פחות כואבת ובעלת התוצאות הטובות ביותר. טיפול הסרת קעקוע צבעוני באמצעות לייזר הוא המומלץ ביותר כאמור, שכן הוא היעיל והמתקדם ביותר בתחום, אשר מאפשרת חדירה לעומק הפיגמנט ולהסיר את הקעקוע מהשורש. מצד שני, זוהי גם שיטת ההסרה המשתלמת ביותר כלכלית. הטיפול מתאפשר עבור כל קעקוע, כל גוון וכל צבע, גם הקשים ביותר כגון אדום, כחול וירוק.

במהלך ביצוע הטיפולים תתבקשו להימנע מחשיפה לשמש, וכן להימנע מביצוע טיפולים על גבי העור כמו למשל טיפולי מיקרובליינדינג או הסרת שיער. חשוב להכיר שלשימוש בשיטת לייזר להסרת קעקוע צבעוני ישנם כל תקני הבריאות החשובים לביצוע הפעולה. הפעולה מתבצעת לאחר מריחת משחה מאלחשת ולכן היא איננה כואבת. החזרה לשגרה אפשרית ממש באותו היום בו התבצע הטיפול.

מבחינת הדרך בה מתבצע ההליך, מדובר בסדרת טיפולים אשר כל אחד מהם אורך מספר דקות. בין כל טיפול וטיפול יש להמתין זמן מסוים על מנת לתת לעור להתאושש מהפעולה. כמובן, שאורך זמנו של כל טיפול תלוי בגודל הקעקוע המוסר. לרוב, נדרשים בין 6-10 טיפולים סך הכל על מנת לבצע הסרת קעקוע מוחלטת.

בפועל, הדרך שבה מתבצעת ההסרה היא על ידי קרן לייזר החודרת אל שכבת העור העליונה, ולאחר מכן עושה דרכה אל הפיגמנטים של דיור הקעקוע שעל גופכם. כאן, הקרן מפרקת את אותם פיגמנטים לכדי חלבונים וכתוצאה מכך צבעי הדיו מתמוססים, נספגים ברקמות ונעלמים לגמרי מן הגוף. 

מה חשוב לדעת בטיפול הסרת קעקוע צבעונימה חשוב לדעת בטיפול הסרת קעקוע צבעוני?

כאמור, זמני טיפול הסרת קעקוע צבעוני וכן מספר הטיפולים קשורים באופן ישיר לגודל הקעקוע. ישנם מספר אלמנטים המשפיעים על מחיר הפעולה, מעבר לגודל הקעקוע והם גילו של הקעקוע, צבע העור של המטופל, סוג הדיו ממנו עשוי הקעקוע, איכות הקעקוע, הגוון והצבע, מיקום הקעקוע על גופנו, עומק ביצוע הקעקוע על העור ועוד. כך, מתקבלת הצעת מחיר בהתאם לקריטריונים אלו, והמחיר נע בין 150-1,500 ש"ח. 

הדבר החשוב ביותר בביצוע החלטה של הסרת קעקוע , היא בחירה במכון או במוסד הנכון ביותר לביצוע הפעולה הזו. כך, אתם מבטחים את עצמכם, לעניין סכנות וזיהומים אשר יכולים להתפתח אם לא בוחרים במקום הנכון, שכן מדובר בפעולה "כירורגית" שאיננה פשוטה לביצוע. חשוב להכיר שעלולות להיות תופעות לוואי להסרת קעקוע צבעוני, ומכון קעקועים טוב ידע להגיד לנו זאת. כך למשל, יכול שישאר טשטוש של הקעקוע המוסר שיעלם עם הזמן. וכן, אפשרות לקבלת תוצאה של עור בהיר יותר או כהה יותר משאר אזורי הגוף לאחר הטיפול. מאחר שטיפול הסר קעקוע צבעוני הוא טיפול נקודתי ואין דרושה לו החלמה, הטיפול ידידותי מאד למשתמש ומאפשר לכם לקבוע תכניות גם להמשך היום שלכם. 

טיפול הסרת קעקוע צבעוני על ידיד קרן הלייזר מסירה שכבת עור דקה עליה מצוי הקעקוע, ולכן ברוב המקרים איננה משאירה צלקת או פיגמנטציה. טיפול הסרת קעקוע צבעוני מאפשר הסרת כל צבעי הקעקועים וכל גווניהם ומותיר תוצאה אסתטית ויפה, גם באזורים הרגישים של ביצוע הפעולה. מה שלא אפשרי באמצעות שיטות טיפול אחרות להסרת קעקוע.

השיטה של הסרת קעקוע באמצעות לייזר היא המדויקת והטובה ביותר עבורך, שכן היא הייחודית והמתקדמת ביותר ולצד זאת הנעימה ביותר ומתבצעת ללא כאבים. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של קרן הלייזר ניתן להגיע לתוצאות פנומנאליות וכבונוס- ללא סימנים או צלקות כלל. כיום, הטכנולוגיה להסרת קעקועים מתקדמת עוד ועוד ומאפשרת מיום ליום מקסימום תוצאה במינימום כאבים. 

אם החלטתם לבצע פעולה של הסרת קעקוע צבעוני או שחור לבן, דעו כי אתם בידיים טובות. כך שתצטרכו הוא ליצור קשר עם המקום הנכון, ולחכות לאיש המקצוע שלנו שייצור עימכם קשר ויסביר לכם בדיוק כיצד מתבצעת הפעולה ומה היא דורשת. אנו ממוקמים במרפאות שלנו, בהן תוכלו לקבל את כל המידע ואת ההדרכה הטובה ביותר להסרת קעקועים. את הייעוץ הראשוני והצעת המחיר תקבלו אצלנו ללא עלות, וללא כל התחייבות. כל טיפול מתבצע בהתאמה אישית לכל מטופל, באמצעות יחס אישי וטיפול מקצועי ומנוסה על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר.

האם הסרת קעקוע צבעוני היא הסרה כואבת יותר?

קעקועים צבעוניים הפכו להיות מראה מוכר יחסית, כזה שאנחנו פוגשים בחיי היום יום שלנו לא מעט בכלל. מכאן, שהביקוש להסרת קעקועים צבעוניים הפך להיות ביקוש גדול הרבה יותר משהיה בשנים הקודמות. אחד הדברים שאנשים רבים בעלי קעקוע צבעוני חוששים ממנו, זה האם הסרת קעקוע צבעוני היא הסרה שאמורה להיות כואבת יותר מבחינת הכאב שעלולים להרגיש בכל הסרת קעקועים שלא כוללת הסרה של צבעים. ראשית, מענה על השאלה זו הוא לא פשוט בכלל, בעיקר בשל העובדה שכאב הוא דבר אישי, אשר לא נמדד בשום דרך כזו או אחרת. הדבר היחידי שאנחנו יכולים להבטיח לכם בנושא, זה שאין שום הבדל בין הכאב שמורגש בהסרת קעקוע שחור, לבין הסרת קעקועים צבעוניים.

הסרת קעקועים צבעוניים החרטה סביב קעקוע יכולה להיות גדולה מנשוא

אנשים שמחזיקים בידם קעקוע אחד או יותר לבטח יודעים את זה אבל ההשלכות של בחירת ציור קעקוע על הגוף שלנו הן השלכות גדולות מאוד, השלכות שאנחנו לפעמים פשוט לא מבינים ולא יודעים כאשר אנחנו ניגשים לעשות את הקעקוע. אנשים רבים מבינים בגיל מסוים כי הקעקוע הצבעוני והבולט שהם עשו מהווה בגיל מבוגר יותר סיבה לחרטה, לבושה, ואצל אנשים רבים סיבה לצער גדול מאוד. וכיום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והמתפתחת של הסרת קעקועים בלייזר, אותם אנשים יכולים להתמודד עם החרטה הזו בקלות רבה!

אם אתם בתהליך של מחיקת קעקוע צבעוני כדאי לפנות למקום בו יש הקפדה רבה על מקצועיות, ביצוע התהליך תחת תנאים סטריליים ולא לבצע את התהליך בכל מקום.

התקשרו עכשיו!