כמה עולה להסיר קעקועאם גמרה בליבכם ההחלטה לעשות קעקוע, ומכל סיבה שהיא התחרטתם, דעו- זה ממש לא הסוף. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, אשר מתפתחת מיום ליום, ניתן כיום לבצע הליך הסרת קעקוע בקלות וללא כאבים. ניתן לבצע הסרה עבור קעקוע צבעוני או שחור- לבן, וזהו הליך ידידותי ובטוח למשתמש. אצלנו, תוכן לבצע ממגוון טיפולי הסרת קעקועים ללא כאב, במקצועיות ובאמינות על ידי אנשי המקצוע שלנו. התהליך מתבצע בצורה נעימה וחלקה, ומשאיר את עורכם כמו טרם ביצוע הקעקוע. כיום, אפשרויות ההסרה מגוונות, הטכנולוגיה מתקדמת, וניתן לקבלת תוצאות מדהימות בהליך אשר מותאם לכל כיס. באשר לשאלה כמה עולה להסיר קעקוע, נשמח לענות לכם במאמר זה.

השיטות הבטוחות להסרת קעקוע ללא כאב

הסרת קעקוע ללא כאב היא איננה אגדה אורבנית, מדובר בהליך נהדר אשר הפתרונות שלו מהפכניים כלפי כל המעוניין בכך. מאחר שמדובר בהליך פרה- רפואי, אשר איננו פשוט לביצוע, ושיכול להשאיר תופעות לוואי כגון צלקות או סימנים אם לא מבוצע בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור בקפידה את מקום ביצוע פעולת ההסרה. כמו שאמרו חכמים לפנינו, הזול יכול להיות יקר בסוף, ועל כן יש להקפיד על בחירת המקום הנכונה ביותר. תתפלאו לראות, כי גם בבחירת המקום המקצועי ביותר לא תצטרכו לשלם סכומים לא הגיוניים, ובהחלט המחירים כיום נגישים לכל כיס.

כיום, ישנן מגוון שיטות לביצוע הליך הסרת קעקועים. כך למשל, הסרה באמצעות ניתוח, שיוף העור ושיטת לייזר. כמובן שעבור כל אחת מהשיטות טווחי המחירים שונים, ועם זאת, השיטה המומלצת ביותר מבין היא הסרה בלייזר. שיטה זו אמנם היא איננה השיטה הזולה ביותר לביצוע ההסרה, אך היא בהחלט השיטה הטובה ביותר במשוואת עלות- תועלת. לשיטה זו התוצאות הטובות ביותר והיא מבצעת את הפעולה בצורה חלקה ומיטבית עבור גופכם. זהו הליך בעל טכנולוגיה מתקדמת במיוחד אשר מאפשרת חדירה לעומק הפיגמנט וכך מסירה את הקעקוע מן השורש. הליך הסרת הקעקועים יכול שיתבצע עבור כל סוג של קעקוע, על כל גווניו וצבעיו, וכן עבור אלו הקשים ביותר- ירוק, אדום וכחול. 

כאמור, תהליך ההסרה בלייזר מתאים לכל כיס, ובנוסף- מדובר בשיטת הסרת הקעקועים הבטוחה ביותר, בין היתר כי היא בעלת כל תקני הבריאות החשובים לביצועו, כל עוד אכן בוצעה במקום ראוי. זו גם אחת הסיבות מדוע יש לבחור את ההמקום הטוב ביותר לביצוע ההליך, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. שכן, כאשר מדובר בבריאות שלנו, אסור להתפשר ולו לרגע. הסרת הקעקוע בלייזר מתבצעת ללא כאבים, על ידי שימוש הצוות במשחה מאלחשת אשר מטרפדת את הכאב על ידי הצוות המיומן שלנו. לאחר ביצוע ההליך, ניתן לחזור לשגרה מלאה עוד במהלך יום ביצוע ההליך.

הליך ההסרה מתבצע על ידי קרן לייזר החודרת אל שכבת העור העליונה, ולאחר מכן עושה דרכה אל הפיגמנטים של ציור הקעקוע שעל גופכם. הקרן מפרקת וממוססת את הקעקוע לכדי חלבונים. התוצאה המתקבלת היא צבעי דיו שהתמוססו ונספגו ברקמות, וכך ונעלמים לגמרי מן הגוף. מאחר שמדובר בסדרת טיפולים, אשר כל אחד מהם אורך מספר דקות, ובערך צורךך בין 6-10 טיפולים על מנת להגיע לתוצאה מיטבית, המחיר נאמד בהתאם לכך. לכן, השאלה כמה עולה להסיר קעקוע תהא תלויה גם במספר הטיפולים הנצרך בעניינכם.

טווחי המחירים נעים בין מגוון קריטריונים, וככל, נגישים לכל כיס. בין הקריטריונים הקובעים את המחירים זמני טיפול הסרת קעקוע צבעוני וכן מספר הטיפולים קשורים באופן ישיר לגודל הקעקוע. ישנם מספר אלמנטים המשפיעים על מחיר הפעולה, מעבר לגודל הקעקוע והם גילו של הקעקוע, צבע העור של המטופל, סוג הדיו ממנו עשוי הקעקוע, איכות הקעקוע, הגוון והצבע, מיקום הקעקוע על גופנו, עומק ביצוע הקעקוע על העור ועוד. לאחר שיחת ייעוץ חינמית עימנו תקבלו הצעת מחיר מפורטת על ידי הצוות המנוסה שלנו, כאשר טווח המחירים נע בין 150-1,500 ש"ח.

השיטות להסרת קעקוע ללא כאבהבחירה הנכונה ביותר

הבחירה הנכונה ביותר לעניין ביצוע הליך הסרת הקעקוע הוא בחירה במקום הביצוע, ובאנשי המקצוע הנכונים ביותר לביצוע ההליך. כאמור, מדובר בהליך פרה- רפואי ולכן ישנה חשיבות עילאית בביצועו בצורה הטובה ביותר שתשאיר אתכם בריאים וחלקים וכן כמובן, למניעת בעיות או סכנות כמו זיהומים וצלקות. מדובר בפעולה "כירורגית" ולכן יש לבצעה באופן המדויק ביותר ללא פשרות. בחירה במכון הנכון תאפשר לכם ראש שקט ורגוע, וכמובן קבלת התוצאות הטובות ביותר.

באמצעות שיחת ייעוץ עימנו, אנשי המקצוע שלנו יספקו לכם את ההסברים המדויקים וההדרכה לביצוע הליך הסרת הקעקוע. הצוות יסביר לכם בדיוק מה נדרש בעניינכם, יענה על כל שאלה, ויהיה קשוב לצרכיכם. אנו מאמינים בטיפול על בסיס אישי ובהתאמה אישית לכל מטופל. בשיחה קצרה עימנו תקבלו את הייעוץ הראשוני והצעת מחיר מותאמת אישית ללא עלות, וללא כל התחייבות. לקבלת כל מידע, רו עימנו קשר ואנו נתאים עבורכם את הטיפול המדויק עד לקבלת התוצאה הסופית.

כמה עולה להסיר קעקוע? – כיצד הסרת קעקועים מתומחרת?

הסרות קעקועים בלייזר הפכו להיות דבר נהדר שמשמש ומסייע לאלפי אנשים בארץ ובעולם כולו בכל שנה. היתרונות של הסרת קעקועים בלייזר הם רבים ומגוונים, ובעיקר, הם מאפשרים הסרה של כתמי עבר, כאלה שאנחנו לא מעוניינים שיהיו קיימים בחיים שלנו יותר. אנשים רבים שתעניינים בהסרת קעקועים בלייזר, פוגשים אותנו וישר שואלים את השאלות הבאות – כמה עולה להסיר קעקוע? וכיצד נהוג לתמחר את הסרת הקעקועים בלייזר. ובכן, תשובה לשאלה זו היא לא פשוטה בכלל, בעיקר בשל העובדה שבין כל מכון ומכון להסרת קעקועים, התמחור ושיטת התמחור משתנים לסירוגין. לרוב, הפרמטרים שמשפיעים על תמחור הסעת קעקועים הם כדלקמן – גודל הקעקוע, ומורכבות הקעקוע מאידך. הגודל הוא כמובן המרכיב העיקרי ביותר, והוא מעיד בעיקר כמה זמן הסרת הקעקוע תיקח, ומצד שני, מורכבות הקעקוע משפיעה גם כן על המורכבות של הסרת הקעקוע (שימוש בצבעים, הצללות, וכיוצא בזאת).

כמה עולה להסיר קעקוע? האם קרינת הלייזר היא מסוכנת?

אנשים רבים מפחדים שקרינת הלייזר בה עושים שימוש בהסרת קעקועים, היא קרינה שיכולה לסכן את גוף האדם. במקרים רבים, אנחנו פוגשים אנשים שמספרים לנו על כך שקרינת הלייזר בה עושים שימוש כחלק מהליך הסרת הקעקועים, היא קרינה שיכולה להביא לסרטן. אולם, מדובר על שקרים לגמרי, וקרינה זו היא קרינה תקינה לחלוטין, שמאושרת על כלל הגופים הרלוונטיים במדינת ישראל, לרבות משרד הבריאות.

אז כמה עולה הסרת קעקוע

שעונים לשאלה כמה עולה הסרת קעקוע או כמה עולה להוריד קעקוע, חשוב להתייחס לגודל הקעקוע בעיקר. שמדובר בניתוח פלסטי המחירים נעים בין 8,000-12,000 שח. שמדובר בהסרת קעקוע בלייזר, המחירים נעים בין 700-1,500 שח עבור טיפול אחד, כאשר נדרשים בין 4-10 טיפולים

 

התקשרו עכשיו!