הורדת קעקועים בלייזרההחלטה להתקעקע היא החלטה בת רגע אחד. ואכן, רבות קורה כי לאחר ביצוע ההחלטה, ישנו התחרטות ומעוניינים בהסרת הקעקוע. דעו, כי אין זה משנה מה היא הסיבה, אין כל מניעה להסרת הקעקוע ואף בקלות ובמהירות. ניתן לבצע הסרת כל קעקוע, צבעוני או שחור- לבן על כל גווניהם במקצועיות וללא כאבים. הורדת קעקועים בלייזר היא אחת השיטות, והיא תאפשר לכם להרגיש בנוח לחלוטין עם ההחלטה להסיר את הקעקוע. כיום, תשמחו לשמוע, אפשרויות הורדת קעקועים בלייזר מגוונות, הטכנולוגיה מפוארת, היד נטויה והתוצאות נהדרות.

כיצד מתבצע הליך הורדת קעקועים בלייזר?

ישנן מגוון שיטות לביצוע הליך הורדת קעקועים. כך למשל, הסרה באמצעות ניתוח, שיוף העור ושיטת לייזר. כאמור, השיטה המומלצת ביותר מבין השיטות היא הורד קעקועים בלייזר, שכן היא הפחותה ביותר בתופעות הלוואי שלה, היא איננה כואבת ולצד זאת בעלת התוצאות הטובות ביותר. הליך הורדת קעקועים בלייזר הוא היעיל והמתקדם ביותר בתחום, ומאפשר חדירה לעומק הפיגמנט  אשר מאפשרת הסרת הקעקוע משורשו. לצד זאת, הסרת קעקועים בלייזר היא גם שיטת ההסרה המשתלמת ביותר כלכלית, מבחינת משוואת עלות תועלת ולאורך זמן. שיטת הורדת קעקועים בלייזר אפשרית עבור כל סוג של קעקוע, על כל גוון וכל צבע, גם עבור הצבעים הקשים ביותר להסרה כגון צבעי אדום, כחול וירוק.

חשוב לציין, כי בעת בחירתכם את מקום ביצוע ההליך, שימו לב כי המקום הוא בעל כל תקני הבריאות החשובים לביצועו וכי המקום מופעל על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון. איש מקצוע מעולה ידע לתת צפי לגבי אופן ההליך, הזמן הצפוי לביצועו וכן יאפשר לכם ביצוע הליך ללא כאבים, על ידיד שימוש במשחה מאלחשת שמטרפדת כאב. לאחר ביצוע ההליך על ידי אנשי מקצוע, ניתן לחזור לשגרה מהר במיוחד, ואף עוד באותו היום. במהלך ביצוע הליך הורדת קעקועים בלייזר אשר אורך מספר מפגשים, תתבקשו להימנע מחשיפה לשמש, וכן מביצוע טיפולים על גבי העור כמו מיקרובליינדינג או טיפולי הסרת שיער, שכן העור רגיש מאד במהלך תקופת ההליך. 

הליך הסרת קעקועים בלייזר מתבצע כאמור על גבי סדרת טיפולים אשר כל אחד מהם אורך מספר דקות, כאשר בין כל טיפול לטיפול יש להמתין זמן מסוים על מנת להניח לעור להתאושש. אורך זמנו של כל טיפול נקבע על ידי המטפל שלך המקצועי שלך, ביחס למספר קריטריונים קריטיים כמו צבע העור שלך, גודל הקעקוע המוסר וכדומה. ברוב המקרים יש צורך בסדרת טיפולים בת 6-10 טיפולים על מנת לבצע הסרה מלאה של הקעקוע. הליך הורדת קעקועים בלייזר מתבצע על ידי קרן לייזר החודרת אל שכבת העור העליונה, ולאחר מכן עושה דרכה אל הפיגמנטים של ציור הקעקוע שעל גופכם, ולבסוף מפרקת וממוססת אותם לכדי חלבונים. התוצאה המתקבלת היא התמוססות מלאה של צבעי הדיו אשר נספגים ברקמות, וכך ונעלמים לגמרי מן הגוף. 

אין דבר חשוב יותר בהורדת קעקועים בלייזרחשוב לדעת- הורדת קעקועים בלייזר

אין דבר חשוב יותר בהורדת קעקועים בלייזר מאשר בחירה במקום הביצוע הטוב ביותר להליך. מדובר בהליך פרה- רפואי, ולכן חשוב לבחור במקום בעל שם וניסיון.. בצורה זו אתם דואגים לבריאותכם בצורה המיטבית וכן דואגים לתוצאה החלקה, הטובה והתקינה ביותר אשר תמנע סכנות וזיהומים. הליך הורדת קעקועים בלייזר הוא מעין פעולה "כירורגית" שיש לבצעה בדיוק מופתי, וללא ספק אסור להתפשר בביצועה. 

לעניין מחירי הליך הסרת קעקועים בלייזר, חשוב להכיר כי המחיר נקבע ביחס למספר רב של פרמטרים. הצוות המקצוע שוקל את מגוון הפרמטרים, ומגיע לכדי הבנה כמה בכמה טיפולים יהיה צורך ומה יהיה אורכם. ביניהם, זמני טיפול הסרת קעקוע צבעוני וכן מספר הטיפולים קשורים באופן ישיר לגודל הקעקוע. ישנם מספר אלמנטים המשפיעים על מחיר הפעולה, מעבר לגודל הקעקוע והם גילו של הקעקוע, צבע העור של המטופל, סוג הדיו ממנו עשוי הקעקוע, איכות הקעקוע, הגוון והצבע, מיקום הקעקוע על גופנו, עומק ביצוע הקעקוע על העור ועוד. כך, מתקבלת הצעת מחיר בהתאם לפרמטרים אלו על ידי הצוות המנוסה שלנו, והמחיר נע בין 150-1,500 ש"ח.

חשוב לציין, אל חשש, הליך הורדת קעקועים בלייזר מתבצע על ידי קרן הלייזר אשר מסירה שכבת עור דקה עליה נמצא הקעקוע, ולכן ברוב המקרים איננה משאירה צלקת או פיגמנטציה על עורכם. הליך הורדת קעקועים בלייזר איננו כואב, כתוצאה למריחת משחה מאלחשת על מקום הקעקוע על ידי הצוות המקצועי שלנו. הליך זה מאפשר הסרת כל סוגי הקעקועים, על כל גווניהם, גם באזורים הרגישים ביותר בגוף. ומותיר תוצאה אסתטית, יפה וחלקה על עורכם. 

על מנת לבצע הליך הסרת קעקועים בלייזר בצורה הטובה ביותר ובידיים טובות, חשוב ביותר ליצור קשר עם המקום הנכון. הצוות המקצועי שלנו ייצור עימכם קשר ויסביר לכם בדיוק כיצד מתבצע ההליך ואת דרישותיו. כמו כן, תקבלו את כל המידע וההדרכה וכן ייעוץ הראשוני והצעת מחיר מותאמת אישית ללא עלות, וללא כל התחייבות.

התקשרו עכשיו!