איך מסירים קעקועאם יצא לכם להיות בסיטואציה שבה החלטתם ברגע לעשות קעקוע, ומכל סיבה שהיא- התחרטתם, דעו שזה ממש לא הסוף. כיום, באמצעות טכנולוגיה מדהימה ומתקדמת, אין כל מניעה לביצוע הליך הסרת קעקוע בקלות וללא כאבים. אצלנו, הליך הסרת קעקוע צבעוני או שחור- לבן, הוא פשוט ואף ידידותי למשתמש. באמצעות מגוון טיפולי הסרה ניתן לבצע הורדת קעקועים במקצועיות וללא כאבים. גם אם בעת ביצוע ההחלטה הייתם בטוחים בה לחלוטין, וכעת הקעקוע כבר פחות מגדיר אתכם, אתם בהחלט מוזמנים להתחרט אם כך אתם מרגישים. כך שאם שאלתם את עצמם "איך מסירים קעקוע?" דעו כי התשובה פשוטה למדי. כיום, האפשרויות מגוונות, הטכנולוגיה מתקדמת ביותר וההליך איננו יקר כלל וכלל.

בואו נענה על השאלה- איך מסירים קעקוע?

אם בשאלות חשובות עסקינן, שאלת הליבה איך מסירים קעקוע? דורשת תשובת ליבה מפורטת. שכן, בככל זאת מדובר בהליך חשוב, פרה- רפואי שאיננו פשוט לביצוע ושיכול להשאיר תופעות לוואי אם לא מבוצע בצורה טובה. כיום, ישנן מגוון שיטות לביצוע הליך הסרת קעקועים. כך למשל, הסרה באמצעות ניתוח, שיוף העור ושיטת לייזר. המומלצת ביותר מבין השיטות היא לייזר, והיא גם הפחותה ביותר בתופעות הלוואי שלה, כמעט ואיננה כואבת ולה התוצאות הטובות ביותר. מדובר בהליך בעל טכנולוגיה מתקדמת, יעילה אשר מאפשרת חדירה לעומק הפיגמנט. בצורה זו ניתן להסיר את הקעקוע משורשו בצורה חלקה. הליך הסרת הקעקועים יכול שיתבצע עבור כל סוג של קעקוע, לפי כל גוון וכל צבע, גם עבור אלו הקשים ביותר- ירוק, אדום וכחול. ובונוס משמעותי, שיטת לייזר היא גם שיטת ההסרה המשתלמת ביותר כלכלית.

שיטת הסרת קעקועים באמצעות לייזר היא הבטוחה ביותר, בין היתר כי היא בעלת כל תקני הבריאות החשובים לביצועו, כל עוד בוצעה אכן במקום ראוי. זו גם הסיבה שחשוב לבחור את המכון הנכון והמדויק לכם לביצוע, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר מנשי המקצוע המקצועיים ביותר. ההליך מתבצע ללא כאבים, שכן הוא מתבצע לאחר מריחת משחה מאלחשת שמטרפדת כאב על ידי הצוות המיומן שלנו. בנוסף לכלל היתרונות הללו, יתרון מובהק נוסף הוא כי לאחר ביצוע ההליך, ניתן לחזור לשגרה עוד באותו היום, שכן הקלות שבביצועו של ההליך מאפשרת זאת.

הליך ההסרה מתבצע על ידי קרן לייזר החודרת אל שכבת העור העליונה, ולאחר מכן עושה דרכה אל הפיגמנטים של ציור הקעקוע שעל הגוף, מפרקת וממוססת אותם לכדי חלבונים. התוצאה ההמתקבלת היא צבעי דיו שהתמוססו ונספגו ברקמות, וכך ונעלמים לגמרי מן הגוף. ההליך מתבצע באמצעות סדרת טיפולים, אשר כל אחד מהם אורך מספר דקות, כאשר בין כל טיפול לטיפול יש להמתין זמן מסוים על מנת להניח לעור להתאושש מהפעולה. אורך זמנו של כל טיפול נקבע על ידי המטפל, ביחס לגודל הקעקוע המוסר. ברוב רובם של המקרים נדרשים בין 6-10 טיפולים לכל היותר לביצוע ההליך במלואו ועד לקבלת תוצאה חלקה ומושלמת.

איך מסירים קעקוע- עובדות חשובות שיש לדעתאיך מסירים קעקוע- עובדות חשובות שיש לדעת

בעת ביצוע החלטה חשובה כביצוע הליך הסרת קעקועים, הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שיש לבצע בחירה נכונה בבחירת המכון או המוסד לביצוע ההליך. העדיפות היא לבחירה במכון מנוסה פרה- רפואי. החשיבות עילאית, שכן כך אתם שומרים כראוי על בריאותכם ועל נראות עורכם. בצורה זו אתם דואגים לעצמכם ככל הניתן לביצוע ההליך בצורה הטובה, התקינה והבריאה ביותר, אשר תמנע מכם סכנות וזיהומים. שכן, מדובר בפעולה "כירורגית" ולכן יש לבצעה באופן מופתי, ועל כן אסור להתפשר בבחירה ולו לרגע.  ככל שתבחרו במכון הטוב ביותר, תלמדו כי ההליך איננו קשה ואיננו כואב. הצוות הרפואי שלנו עושה שימוש במשחה מאחלשת הנמרחת על מקום הקעקוע, וכך ההליך איננו מורגש. ניתן לבצע את ההליך על כל סוגי הקעקועים על צבעיהם השונים, והתוצאה אסתטית ויפה בזכות  שיטת הלייזר. גם באזורים הרגישים ביותר בגוף. 

מבחינת מחירי ביצוע הליך הסרת קעקועים, אלו נקבעים ביחס למספר רב של קריטריונים. ביניהם, זמני טיפול הסרת קעקוע צבעוני וכן מספר הטיפולים קשורים באופן ישיר לגודל הקעקוע. ישנם מספר אלמנטים המשפיעים על מחיר הפעולה, מעבר לגודל הקעקוע והם גילו של הקעקוע, צבע העור של המטופל, סוג הדיו ממנו עשוי הקעקוע, איכות הקעקוע, הגוון והצבע, מיקום הקעקוע על גופנו, עומק ביצוע הקעקוע על העור ועוד. לאחר שיחת ייעוץ עימנו תקבלו הצעת מחיר מפורטת, בהתאם לקריטריונים אלו על ידי הצוות המנוסה שלנו, כאשר טווח המחירים נע בין 150-1,500 ש"ח.

הליך הסרת קעקועים באמצעות לייזר היא המומלצת והמדויקת ביותר עבור רוב סוגי הקעקועים, ברובם המוחלט של המקרים והיא משאירה את התוצאה הטובה והחלקה ביותר. מדובר בהליך נעים וידידותי, המתבצע על ידי השיטה הייחודית והמתקדמת ביותר. באמצעות שיחת ייעוץ עימנו תקבלו את כל המידע שאתם צריכים, על מנת לבצע הליך זה בצורה הטובה ביותר. הייעוץ הראשוני והצעת המחיר המותאמת אישית שלנו תינתן לכם ללא עלות וללא כל התחייבות.

התקשרו עכשיו!