הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקתאם יש דבר גרוע יותר מאשר קעקוע שאתה לא מעוניין בו יותר, הוא צלקת שמגיעה במקום הקעקוע. ההתחייבות לתהליך ולבחירת המקום צריכה להיות ללא פשרות ותוך כדי מחשבה. השיטה היעילה ביותר עם הסיכון הנמוך ביותר לצלקות היא הסרת קעקוע בלייזר. השיטות המשניות כוללות שיטות כירורגיות אשר שם הסיכויים להצטלקות גבוהים. הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקת אינה תלויה בסוג הקעקוע, אלא בבחירת המרפאה בעיקר.

 

מהו תהליך הסרת קעקוע בלייזר?

קעקוע הוא תהליך פולשני, באמצעות מחט אנחנו חורטים דיו לצורך יצירת תמונה על העור שלנו. ככל שמדובר על קעקוע עמוק יותר, כך הוא יהיה פולשני יותר. תהליך הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקות הוא תהליך המבוסס על מעבר קרני לייזר באנרגיה גבוהה תוך פרק זמן קצר. תהליך הסרת קעקוע בלייזר הינו תהליך זהה להסרת פיגמנטציה בעור, קעקועי איפור וכד'. בתהליך הפירוק נעשה על ידי אלומות אור באנרגיה של 1064 ננומטר או 532 ננומטר (כל מקרה לגופו). התהליך מסתמך על קרני הלייזר אשר מפרקים את חלקיקי הדיו אך לא רק. התהליך מתבסס גם על הביולוגיה של גוף האדם. הלייזר אמנם שובר את הדיו, אך תאי הדם הלבנים הם אלו שמנקים את הדיו החוצה דרך הכבד. במקומות בהם זרימת הדם נמוכה יותר, התהליך יהיה ממושך יותר. 

איך לייעל את הטיפול?

יש מספר דרכים בהן אתם יכולים להפוך את התהליך ליעיל יותר. כפי שציינו, התהליך מתקשר לזרימת הדם בגוף של המטופל ולכן, שתייה מרובה של מים יכולה לשטוף רעלים ולשקם את תאי הדם באזור. כמו כן, הימנעות מעישון וצריכת אלכוהול בתקופה הקרובה יכולה לעזור לשיפור והאצת תהליך ריפוי העור. פעילות גופנית תורמת לזרימת דם מוגברת ולסיוע בפירוק חלקיקי הדיו בעור המטופל. עם זאת, בימים הראשונים שלאחר הטיפול עדיין לא מומלץ להתחיל בפעילות גופנית, אך לאחר מכן פעילות גופנית תורמת לתהליך. יש מספר דרכים לייעל את התהליך ולהימנע מצלקות כמעט בסבירות מוחלטת, זה תלוי בכם וגם במקצועיות המרפאה:

 

מה חשוב לדעת על הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקתמה חשוב לדעת?

במקרים מסוימים תהליך הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקת יכול לשנות את צבע העור באזור המטופל. מדובר על שינוי בצבע העור באופן זמני ובכל מקרה, חשוב להיוועץ עם הרופא המטפל. טיפול הסרת קעקוע בלייזר תקף גם לצלקות קלואיד, קעקועי איפור ופיגמנטציה בעור. אם קיים באזור המטופל צלקות קלואיד, יש לציין זאת בפגישת הייעוץ. צלקות קלואיד אינן מונעות את תהליך הסרת הקעקוע בלייזר, אך ייתכן ונדרש שינוי בתהליך עצמו מבחינת הרופא המטפל.

 

מהי ההתחייבות מצד המרפאה?

אף מרפאה לא תציע לכם הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקת בהתחייבות של 100%, מבחינה חוקית זה לא הגיוני. תמיד יש יוצא מן הכלל ולכן, רוב המקומות יבטיחו לכם סיכויי הצלחה גבוהים, אך לא מובטחים. חשוב לשאול בפגישת הייעוץ מה זה אומר בדיוק. האם יישאר טשטוש של הקעקוע לאחר ההסרה? מה קורה במקרה בו נשארה צלקת? עליכם להיות מוכנים לפגישת הייעוץ בצורה נכונה וחכמה. מקום מקצועי יידע לענות לכם על השאלות בצורה מקצועית ועניינית. חשוב לראות טיפולים קודמים ולהבין מול מה אתם עומדים, משך זמן הטיפול ועלויות. 

כמה זה עולה?

המחיר של הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקת משתנה בהתאם למורכבות הקעקוע וגילו. המחירים משתנים גם בהתאם לבחירת חבילה או תשלום עבור כל טיפול באופן נפרד. פגישת הייעוץ היא גם עבורכם, אך גם הרופא המטפל. המטפל בוחן האם מדובר על קעקוע עם צבעים קשים להסרה (צבע שחור הוא הקל ביותר להסרה), מהו גודל הקעקוע, אזור הטיפול ועוד. רק לאחר בחינה מדויקת תוכלו לקבל הצעת מחיר מטעם המרפאה. 

המחירים נעים לפי גודל הקעקוע כאשר מחיר הסרת קעקוע בלייזר ללא צלקת עבור קעקוע קטן נע בין 200 ש"ח ועד כ-450 ש"ח. המחיר עבור הסרת קעקוע בסדר גודל בינוני יהיה החל מ-400 ש"ח ועד 850 ש"ח. המחיר עבור קעקוע גדול יתחיל מ-800 ש"ח ויגיע לכ-2,000 ש"ח במקסימום. המחירים שציינו הינם מחירים עבור טיפול כאשר קעקוע קטן לא דורש יותר מטיפול אחד למעט מקרים חריגים, קעקוע בינוני דורש עד כ-4 טיפולים ואילו טיפול גדול יכול להגיע לכ-8 טיפולים ולעיתים אף יותר. 

התקשרו עכשיו!