איך למצוא הסרת קעקועים כירורגית מחיר טוב ואטרקטיבי

תוכן עניינים
צרו איתנו קשר לייעוץ או חייגו

הסרת קעקועים כירורגית מחירבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פונים לחפש פתרונות של הסרת כתובות קעקע שהם עשו לעצמם כשהיו צעירים יותר, בתקופה אחרת של החיים שלהם. למרות שבעבר הגישה הייתה שקעקוע זה לכל החיים ואי אפשר להוריד אותו לאחר מכן, הרי שכיום שיטות הרפואה האסתטית הכירורגית השתפרו באופן משמעותי ואפשר למצוא הסרת קעקועים כירורגית מחיר טוב שגם תהיה יעילה, בטוחה וכזאת עם תוצאות משביעות רצון. כיום כבר ידוע שקעקועים הם לא גזירת גורל ואפשר בהחלט להתחרט גם אחרי הרבה מאד שנים. על מנת לבחור את איש המקצוע לצורך עניין זה חשוב לדעת מה לבדוק ואיך לבחור.

 

מה זה אומר למצוא הסרת קעקועים כירורגית מחיר טוב וכדאי?

מי שנחוש בדעתו להסיר את הקעקוע שיש לו על הגוף לא יבחל באמצעים ובעצם מה שיהיה לו הכי חשוב זה הבטיחות והיעילות של התהליך. הוא ירצה לוודא שמי שמבצע את ההליך יעשה את זה על ידי שימוש בטכנולוגיות והמכשור הכי מתקדמים ויעילים כך שהתוצאות מובטחות ויישארו כפי שהן גם למשך הרבה שנים אחרי ההסרה. הסרת קעקועים כירורגית מחיר נע סביב אלף שקלים ואפילו יותר, כתלות בגודל של הקעקוע, המורכבות שלו מבחינת צבעים וגוונים וכמובן סוג העור של המטופל. כל אלה יכריעו כמה טיפולים הוא יצטרך ולפי מספר זה ייגזר המחיר של ההסרה כולה. יחד עם זאת, לא בהכרח המחיר צריך להיות מה שיכריע את הבחירה באיש מקצוע זה או אחר.

איך מבוצעת הסרת קעקועים כירורגית?

כיום יש מגוון רחב של טכנולוגיות רפואיות אשר בזכותן אפשר להסיר קעקועים, כמו גם לבצע טיפולים מתקדמים בתחום הרפואה האסתטית. הסרת הקעקוע מבוססת כיום על טכנולוגיית קרני הלייזר. טכנולוגיה זו מתבססת על הקרנת אורכי גל שונים שמתאימים לצבעים וגוונים שונים. ככל שהמטפל המדובר יוכל להקרין קרני לייזר ביותר גוונים – כך טיפולי ההסרה שהוא יוכל להציע יהיו יעילים יותר ויתאימו לקשת רחבה יותר של צבעים או גוונים. ככל שיש בקעקוע עצמו יותר צבעים, גוונים ושכבות, כך גם הסרת קעקועים כירורגית מחיר יהיה גבוה יותר, שכן יידרש זמן ממושך יותר של הקרנות קרני הלייזר על הקעקוע על מנת להסיר אותו בצורה מוחלטת ויעילה.

 

איך יודעים על הסרת קעקועים כירורגית מחיר שנחשב טוב?

על מנת למצוא ולבחור את איש המקצוע הכי טוב לשם ביצוע הסרת קעקוע בלייזר, חשוב לבצע סקר שוק, בדיוק כמו שעושים לפני בחירה בכל איש מקצוע אחר. הסרת קעקועים כירורגית מחיר טוב וכדאי יהיה שילוב גם של מספר הטיפולים וכמובן התחושה הטובה שתיווצר בקרב המטופל כאשר הוא ייפגש עם המטפל וישהה במחיצתו על מנת להתרשם מהציוד ומכשור הטיפול וכדי לקבל הסבר מעמיק על כל מה שעומד לקרות. כל אלה גם הם שיקולים מכריעים לפני שמקבלים את ההחלטה אל איזה איש מקצוע לפנות. חשוב להתעניין באילו טכנולוגיות עובד המטפל ומה מידת הניסיון שלו בטיפולים שכאלה. עם הזמן גם המטופל גם ירכוש ידע משלו ויידע בדיוק מה לשאול.

 

מה צריך לדעת על הסרת קעקוע בצורה כירורגית?

כאשר מדברים על טיפולי גוף כירורגיים מתכוונים לטיפולים פולשניים. למרות שכיום הרבה יותר נפוץ לבחור בטכנולוגיות הלייזר על מנת להסיר קעקועים, בהחלט יש גם את האפשרות הכירורגית. מדובר בניתוח בהרדמה מקומית שבו מוסרת השכבה העליונה והחיצונית של העור, בלי לפגוע בשכבות הפנימיות והעמוקות יותר, כלומר מסירים את השכבה שבה יש את הקעקוע עצמו. מדובר בניתוח לכל דבר ועניין שכולל וידוא בריאות שלמה ומלאה של המטופל וכמובן סיוע של איש צוות רפואי וחומרי הרדמה. הסרת קעקועים כירורגית מחיר יהיה גבוה יותר, יחסית בשל סיבות אלה אך אם המסקנה היא שזו הדרך שבה צריך לבצע את ההסרה – הרי שהמטופל יבחר וישלם כל סכום שיידרש לשם כך.

מתי אנשים רוצים לבצע הסרת קעקועמתי אנשים רוצים לבצע הסרת קעקוע?

מי שעושה קעקוע עושה את זה מתוך איזושהי אג'נדה. הוא רוצה שיהיה חקוק על גופו עניין או נושא שהוא מאמין בו ובוער בעצמותיו. עבור לא מעט אנשים הקעקוע היה חלק ממרד גיל ההתבגרות או ההגעה לגיל 18 שבו הצעירים חופשיים לעשות מה שהם רוצים בלי לקבל אישור או רשות. עם הזמן נושאים אלה יכולים להשתנות. אם עד עכשיו לא הייתה ברירה אלא להמשיך לשאת את הקעקוע הרי שכיום בזכות שיטות הלייזר והכירורגיה האסתטית אפשר להגשים את החלום ולהסיר את הקעקוע שעם הזמן הפך ל- לא רלוונטי. עבור לא מעט אנשים במגוון רחב של גילאים מדובר בבשורה של ממש, ובהחלט יתכן שהם עסוקים חלק מהותי מהזמן שלהם בהסתרה או כיסוי של הקעקוע המדובר.

 

איך מרגישים אחרי הסרת הקעקוע?

מי שחולם על הסרת הקעקוע ישמח מאד להתוודע לשיטות החדשות שיכולות לסייע לו בכך ולכן מה שיהיה לו חשוב זה למצוא את איש המקצוע שיהיה הכי מתאים לצורך המשימה. הוא יכין לשם כך את סכום הכסף הדרוש ולא יהסס לוותר על דברים אחרים על מנת להצליח להשיג את הסכום שצריך וכך להגשים חלום של ממש. עבור לא מעט אנשים יהיה מדובר גם בשחרור משעבוד של הסתרת הקעקוע ובחירת בגדים כך שאי אפשר יהיה לראות אותו. ברגע שמסירים אותו אפשר לצאת לחופשי, ללבוש מה שרוצים ולחוש הקלה גדולה ומשמעותית. זו המהות של הסרת הקעקוע וללא ספק תחום זה ילך ויתפתח עם הזמן על מנת לשפר את התוצאות ולאפשר להסיר גם קעקועים גדולים או מורכבים.

עמוס משולם הסרת קעקועים
עמוס משולם הסרת קעקועים

עמוס משולם, מסיר קעקועים ומקעקע ותיק עם ניסיון עשיר בתחום והיסטוריה עשירה של לקוחות מרוצים ושלל הצלחות שונות. אנו במרכז הסרת הקעקועים מזמינים אתכם להיות שלמים עם הקעקועים שלכם

053-3521227