הסרת קעקועים בלייזר מחיראם בזמן האחרון החלטתם להסיר את הקעקוע שיש לכם ואתם רוצים לדעת מה המחיר אותו תשלמו, בוודאי נתקלתם בשני דברים. הדבר הראשון הוא, התהליך עצמו והמורכבות שיש בתהליך. הדבר השני הוא, המחיר משתנה בהתאם למספר נתונים. המחיר הוא לפי טיפול, אך יש מקומות אשר יציעו לכם מחיר כולל עד להשלמת התהליך. כדי לדעת כמה אתם עומדים לשלם על התהליך עליכם יהיה לבחון האם הקעקוע שלכם הוא מורכב להסרה או לא. הנה הדברים המשפיעים על מורכבות התהליך:

 

הסרת קעקועים בלייזר מחיר על בסיס מספר טיפולים:

כדי שתוכלו לדעת בוודאות כמה טיפולים אתם נדרשים להסרת הקעקוע, אתם צריכים להגיע לייעוץ במקום מקצועי. המטפל בוחן את הנתונים הבאים כדי לתת לכם מספר טיפולים להסרת הקעקוע באופן מוחלט:

 

 

 

חבילות הסרת קעקועים בלייזר מחיר

אחת הדרכים להוזלת התהליך היא באמצעות רכישה של תוכנית טיפולים במקום לשלם בכל פעם על טיפול בודד. מחיר החבילה תלוי בנתונים שציינו קודם לכן. עם זאת, החיסכון ברכישת חבילה הוא מהותי ויכול להגיע לכ-10% עד 15% מתשלום עבור טיפולים בודדים בכל פעם. כדי לדעת מה מחיר החבילה תצטרכו להגיע לפגישת ייעוץ על מנת שהמטפל יוכל לראות את הקעקוע שלכם ואת מצבו הנוכחי. הייעוץ הוא ללא עלות ולאחר מכן, תוכלו לקבוע את המפגשים הבאים להסרת הקעקוע.

 

הסרת קעקועים בלייזר מחיר טיפולהסרת קעקועים בלייזר מחיר טיפול

השאלה הכללית הזאת יכולה להיות מאוד בעייתית בהתאם לדברים שציינו בתחילת המאמר. יש כל כך הרבה סוגים של קעקועים וכל נתון קטן עלול להשפיע על המחיר. ריכזנו עבורכם מחירון המתאר הסרת קעקועים בלייזר מחיר עבור טיפול בהתאם לגודל הקעקוע:

למה לצפות לאחר התהליך?

בעבור הסרת קעקועים בלייזר מחיר משתנה בהתאם למורכבות התהליך, אך דבר אחד לא משתנה – ההרגשה לאחר הטיפול. למה אתם אמורים לצפות לאחר סיום הטיפול? הטיפולים בלייזר הינם חדשנים ולכן, זמן ההחלמה השתפר באופן דרסטי. טיפול אורך בדרך כלל כ-20 דקות פחות או יותר, ואין זמן החלמה לאחר היציאה. בסוף הטיפול תוכלו להמשיך בשגרה היומית שלכם. לעיתים האזור יהיה מעט נפוח ואדמומי כחצי שעה לאחר הטיפול. בעזרת משחה מרגיעה עור או קרח ניתן למזער את ההרגשה הזאת. 

בתום הטיפול אתם מקבלים הוראות מדויקות איך לנהוג בימים הקרובים לאחר הטיפול. יש מספר דברים אשר אסור לכם לעשות כמו חשיפה לשמש באזור הטיפול. בכל מקרה של תרחיש חריג יש לדווח למרפאה ובכך תקבלו הוראות לפעולה. כמו כן, רצוי לעסות את מקום הקעקוע בימים שלאחר הטיפול כפעם עד פעמיים ביום, המטפל יסביר לכם בדיוק איך לעשות את זה. אפקטיביות התהליך אינה תלויה רק באיכות הלייזר, אלא גם בהתאם למערכת הביולוגית שלכם ולכן, אין לכם ממה לחשוש אם התהליך אורך יותר זמן ממה שחשבתם. חשוב כמובן לבחור במקום אשר מחזיק את הציוד המתקדם ביותר אשר יכול לעבוד מול הסרת צבעים שונים ומגוונים, מקום מורשה אשר מנוהל על ידי אנשי מקצוע מוכרים.

 

התקשרו עכשיו!